BESTELPROCES

Je kan je tickets bestellen via de website van de organisator,theater of producent. Je kan ook tickets bestellen via het call center. Het call center is open van di t/m vr 10u00 tot 12u30 en van 14u00 tot 17u00

Na je bestelling ontvang je een e-mail met een bevestiging van je bestelling. In deze e-mail vind je een overzicht van de gekozen tickets

Als je meteen betaald hebt is dit je tweede e-mail. Je kan in bijlage de tickets vinden. Die moet je printen en zorgen dat de barcode goed zichtbaar is geprint.

Je kan ook kiezen om deze op je iphone (via wallet) te downloaden.

Indien je koos om via overschrijving te betalen is dit je tweede e-mail. Deze ontvang je binnen de 5 minuten na je bestelling. Hier kan je de betaalinstructies vinden. Betaal meteen voor een vlotte afhandeling.

Via deze e-mail brengen we je op de hoogte als je nog geen betaling hebt gedaan. Dit is je laatste kans om de betaling te voltooien. Indien je dit niet meteen doet zullen je tickets geannuleerd worden.

Wanneer we niet tijdig een betaling hebben ontvangen krijg je deze e-mail. Gelieve niet meer te betalen. Indien je als nog naar de voorstelling wil gaan raden we je aan contact op te nemen met het callcenter of een nieuwe bestelling online te plaatsen.